sâmbătă, 8 septembrie 2012

Reteta pentru o zi frumoasa

Am descoperit reteta pentru o zi frumoasa!!
Totul a inceput intr-o zi cand am realizat ca aveam o stare de spirit aiurea si nu stiam de ce.Majoritatea timpului din acea zi mi l-am petrecut facand curatenie in casa, asadar in timp ce mainile lucrau mecanic, gandul imi zbura aiurea. Abia mai tarziu am realizat ce imi provocase aceasta stare de spirit, si ce ar trebui sa fac sa nu o mai am. Schimbarea care am impus-o se refera la modul de abordare a lucrurilor. Inainte imi petreceam mult timp gandindu-ma la viata mea in general(familie,facultate,colegi,prieteni,lucruri personale) si era un lucru bun, insa greseala mea era ca imi veneau in minte numai neajunsurile, dezamagirile. Era mai usor sa vad partea goala a paharului, sa ma astept la ce e mai rau. 

Cand vedeam un film obisnuiam sa compar viata mea cu acel film, si ma concentram doar asupra lucrurilor ce lipseau din viata mea.Acum incerc pe cat pot sa aduc in viata mea de zi cu zi cat mai multe lucruri frumoase si memorabile din filme. 
Asadar, din punctul meu de vedere, gandirea pozitiva este raspunsul. Amestecata cu vointa si lucruri care imi plac. Se ia amestecul, se imparte uniform intr-un program amuzant si se condimenteaza cu mici momente in care sa fac un rezumat pozitiv despre lucrurile interesante petrecute in viata mea ( emotii traite, lucruri personale achizitionate, persoane intalnite, notiuni noi invatate).Have a great day! ^_^ I know i will !
I was here today: breathing, loving, forgiven, living, learning

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu