vineri, 20 septembrie 2013

Oamenii se schimba?!?

Schimbare.... oare ne schimbam? Sunt oamenii capabili de schimbare? Sau suntem "programati" sa fim intr-un anume fel si oricat ne-am chinui sa ne schimbam nu putem?
Ne punem prietenii, familia, iubitii/ iubitele sa se schimbe si apoi ne suparam cand acestia nu o fac. Cine este de vina in aceasta situatie?
Sa fie oare respectiva pesoana? Pe ce motiv? Ca refuza sa se schimbe? Ca nu se straduieste destul? Ca nu reuseste sa iti faca pe plac?
Sau tu esti de vina? Ca nu o/il accepti asa cum e, sau ca ii ceri imposibilul, sau ca ai pretentia ca el/ea sa se schimbe in timp ce tu nu depui cel mai mic efort sa te schimbi?
Dar, chiar este imposibil sa te schimbi? De ce e nevoie?
Pana acum am fost de parere ca este nevoie de un fel de trauma sau o intamplare drastica pentru ca o persoana sa fie oarecum fortata de context sa se schimbe, nu credeam ca cineva se poate schimba in mijlocul zilei pentru ca asa vrea sau pentru ca asa I-a spus cineva.
Dar, ce stiu eu? Poate ca e posibil, doar ca inca nu am intalnit o astfel de persoana.. dar cat de drastica trebuie sa fie aceasta intamplare? Este o cearta de ajuns? Sau e nevoie de o despartire sau o separare? Oare intreruperea legaturilor de orice fel va rezolva ceva? Sau lucrurile se vor inrautati?
Pentru prezent raman cu parerea mea ca nimeni nu se schimba atata timp cat nu il/o deranjeaza.
I was here today: establishing the fact that I don't know what to think anymore...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu