sâmbătă, 13 septembrie 2014

5 min.

Am 5 minute la dispozitie sa scriu, si incerc sa cuprind tot anul care a trecut de cand nu am mai scris. 
Am nevoie sa fac acest lucru pentru a fi in stare sa continui, sa vad daca dumul pe care l-am ales e cel la care am visat sau nu.
A fost un an plin de obstacole, oportunitati, drame, bucurii si realizari. Cand ma gandesc la cate s-au intamplat in anul acesta nu imi vine sa cred ca o singura persoana poate face toate aceste lucruri si inca sa mai fie in stare sa se bucure de viata si pur si simplu sa fie happy.
Desigur ca am avut destule momente in care simteam ca ma implicasem in prea multe lucruri si ca pur si simplu nu mai aveam energie sa le fac pe toate la nivelul de performanta pe care il vroiam eu. 
Din toate experientele am descoperit cate o noua latura a personalitatii mele dar si a persoanei care vreau sa devin. Am descoperit ca trebuie doar sa imi doresc ceva, si de acolo totul depinde strict de mine sa obtin acel ceva. Am invatat sa "work smart" instead of "work a lot". M-am descoperit in atat de multe nuante si imprejurari, si inca descopar lucruri despre mine si sunt uimita de reactiile si actiunile mele in unele situatii. 
Ador puterea pe care am obtinut-o in acest an, putere pe care o are oricine, dar care putini stiu sa o foloseasca: eu decid ce fac, cum fac, cine vreau sa fiu si ce fac pentru a ajunge unde imi propun, cum gandesc si la ce aspir. Toate acestea stau la baza deciziilor pe care le iau zilnic. Constient sau inconstient, fiecare gand, actiune, plan imi construieste personalitatea.
We all dream big, but only a few of us are making something to live their dreams. 
Cu cat iti petreci mai mult timp in preajma celor care iti impartasesc pasiunile si viziunea despre viitor (in cazul meu cariera, si dorinta de cunoastere) cu atat te vei simti mult mai bine. Incapatanarea mea ma face sa nu cedez, sa nu ma dau batuta indiferent de nivelul ridicat de oboseala pe care il resimt in acest moment. Toata aceasta oboseala reprezinta un element minor cand realizez ca am reusit in ultimele doua luni sa fac ceea ce ador sa fac, am obtinut un internship care ma va ajuta enorm de mult in viitor.
Indiferent de autoprezentarea mea constienta si atent analizata la rece, este interesant si incitant sa vad cum sunt mai exact atunci cand intalnesc persoane noi, cum interactioneaza doua persoane care provin din medii complet diferite. Este absolut captivant cum convingerile fiecarui mediu au influentat persoanele respective, dar despre asta voi scrie cu alta ocazie. 

I was here today: trying to put some order in my thoughts <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu