luni, 25 martie 2013

ACEA carte!!

Acea carte care te face sa sorbi fiecare cuvant ca si cum viata ta depinde de el, care te face sa privesti cu nerabdare la geanta facand o gaura in locul unde stii ca e cartea, in mijlocul cursului gandindu-te la pagina la care ai ramas, la povestea ce asteapta sa fie descoperita, la turnurile de situatie ce pot avea loc, la misterul ce invaluie intreaga actiune si la sentimentul de nerabdare pe care il ai atunci cand citesti.
Acea carte care te atrage in mijlocul povestii si te face sa traiesti fiecare pagina, te face sa te gandesti daca si tu ai lua aceleasi decizii ca si personajul principal, si care te face sa te certi cu personajele.
Acea carte ale carei pagini ard in mainile tale, prin care treci cu atata nerabdare cautand cu nerabdare detalii si verficand daca presupunerile tale se adeveresc.
Anotimpul regasirii scrisa de Sarah Jio este aceasta carte pentru mine: ma face sa ma gandesc la trecutul, prezentul si viitorul meu, la deciziile pe care le-am luat de-a lungul timpului si la prietena mea cea mai buna, la vremea in care vom sta amandoua ca doua babute si vom barfi fostele colege sau pur si simplu vom manca CIOCOLATA sau budinca de ciocolata. Cartea care ma face sa fac un pas innapoi si sa ma uit la firul vietii mele si sa apreciez persoanele care sunt in preajma mea si sa am o atitudine pozitiva indiferent de situatiile de criza din prezent.
Acea carte care te face sa fii trist/a ca ai terminat-o de citit si in acelasi timp iti da o senzatie placuta, un sentiment de siguranta pentru viitor, un sentiment de implinire, de bucurie ca ai avut oportunitatea sa o citesti.

I WAS HERE TODAY: FOR MY BEST FRIEND!!!!

Un comentariu:

  1. cu acest post m-ai facut sa imi iau cartea inceputa si uitata de ceva vreme pe birou. mi-ai reamintit de ce iubesc sa citesc. de ce fiecare carte are un parfum special, o esenta care patrunde pana in cel mai intunecat coltisor al sufletului...
    abia ast sa citesc cartea care te-a fermecat atat de mult >:D<

    RăspundețiȘtergere