marți, 25 iunie 2013

Morning after dark*


Racoarea care ma aduce usor in lumea reala, care ma insoteste din vis ca un criminal in serie ce adora sa se strecoare pe sub usa, pe patul meu, care ma prinde de picioare si se catara usor pana in varful degetelor, urca pe spate pana la gat si mai sus, ma opun, dar nu am nici cea mai mica sansa de castig. Filmul pe care il vizionam, cream, traiam, simteam incepe sa devina neclar. O idee imi vine, si sunt dezamagita ca mi-am reamintit ca a fost DOAR un vis, si imi jur ca ma voi razbuna pe fiorul care m-a  rupt de placerea visului; realizez ca e doar un VIS... Trista renunt si ma trezesc, blestemand, in gand sau cu voce tare, ca nu stiu cum se termina visul.
Ma uit pe geam, e lumina, "Am dormit prea mult?",ma gandesc..dar ceasul ma linisteste, sau ma enerveaza, mai bine spus, e doar 5:30 dimineata.
Mormaind, ma duc spre frigider, toti nervii astia mi-au facut sete, in timp ce ma hidratam cu ceva suc de mere ma uitam pe geamul de la bucatarie. Privelistea de afara era asa ademenitoare: lumina slaba a diminetii  fara canicula din timpul zilei, razele timide si blande de soare, nu am putut rezista asa ca am iesit afara. M-am indragostit pe loc de acest moment al diminetii, atat de liniste si atat de galagie in acelasi timp, fara zgomotul enervant al masinilor si motoarelor dar cu ciripitul incantator si minunat al pasarilor, aerul atat de curat, acel moment in care poti zari pe cer si luna si soarele. Intregul moment era unul energizant, m-a umplut de speranta, energie, veselie, creativitate, dragoste, putere. Un lucru atat de mic si de natural mi-a umplut inima si sufletul.

I was here today: discovering great things :)

2 comentarii: