vineri, 14 iunie 2013

Storm






Siroaie de apa curg pe obrazul meu, pe umarul meu, pe bratul meu... o bocanitura se aude... printre picaturile de apa imi limpezesc mintea, gandurile mi se pun in ordine ca intr-un dans, si cate o idee iese in evidenta reamintindu-mi de realitatea vietii sau de privirea pe care nu am observat-o la timp. Ma uit mai atent la picaturile de apa si parca danseaza pe melodia pe care o fredonez... ca intr-un vis, imi spun... si mintea mea deja face scenariile viitorului film, capitolele viitoarei carti. Atat de multe carti si filme a creat imaginatia mea, incat le-am pierdut numarul...
Apa parca face mai mult zgomot, sau poate sunt eu prea incordata. Incerc sa ma destind alungand toate gandurile si punand scenariul langa celelalte in biblioteca mintii mele, mirosul de unt de cacao si macadamia imi invaluie simturile ducandu-ma pe alt taram, unul necunoscut pana acum, cu persoane noi si cu intamplari noi, cu o noua poveste si cu emotii noi. Un dormitor in lumina blanda a diminetii, doua cani de cafea si o floare....shhh
Un tunet ma rupe cu putere din noul vis aducandu-ma in baia mea, in casa mea, in lumea mea reala. Imi dau seama ca afara ploua cu putere si ca picaturile de ploaie se sincronizau cu picaturile ce cadeau din dusul meu..sau poate ca povestea mea se sincroniza cu ploaia de afara..
Un zambet apare pe fata mea: "Acele cuvinte chiar m-au pus pe ganduri!"

I was here today: dreaming, writing, smiling

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu